درباره X300

X300 بزرگترین و تنها تولید کننده شیر انبساط و اکسپنشن ولو ترموستاتیکی چیلر و صنایع برودتی در ایران وکل آسیای غربی است. این شرکت تمامی تکنولوژی های های-تک برای تولید شیرهای انبساط ترموستاتیکی را داراست و هدف از تاسیس آن رقابت با غول های تبرید جهان همچون دانفوس در بازار ایران است. تنها شرکتی است که هدف از تاسیس آن صرفا فروش محصولاتش نیست، بلکه نمایش قدرت و اقتدار علمی و تکنولوژیک در تولید محصولاتی است که بیش از صد سال است در اختیار اروپا و آمریکای شمالی است. این شرکت عقب افتادگی یک قرن اخیر را با انتخاب محصولی نمادین جبران کرده است. تهیه دستگاه های چند صد میلیون دلاری برای شارژ با دقت میکروگرم و تولید انبوه شیر انبساط که شرکت های دنفوس و اسپورلن فروش آن ها را ممنوع کرده اند از افتخارات این شرکت است. شیر انبساط یکی از حساس ترین قطعات سیکل تبرید است و پس از کمپرسور رتبه دوم را در پیچیدگی ساخت دارد که آن را در ظاهر ساده خود نهفته است. 

X300 has built and tested its first thermostatic expansion valve successfully  in 2022. Therefore X300 is reccognized as the second company  which produced the test sample of the early type of expansion valve in Iran and the first one which mass produced it in this country. The company has left behind all of the practical test precedures and launched its product in the iranian market. 
​​​​​​​

ABOUT X300

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید