​چیلر های X300

​​شرکت کاهار سرد آذر این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش چیلرهای X300 ساخت ایران در خدمت مشتریان عزیز باشد. بر خلاف بزرگترین شرکت های سازنده چیلر در ایران که به مونتاژ برندهای خارجی خود افتخار می کنند این تولید کننده داخلی نام این برندها را به هیچ عنوان با افتخار نمی برد. سیاست موسسان X300 رقابت با برندهای خارجی است و استفاده از آن ها را به ناچار تا ساخت و بومی کردن قطعات اصلی در چیلرهای خود و به صورت موقت ادامه می دهند. هدف X300 بومی کردن قطعات های-تک با فناوری بالا در ایران و دادن امید به صنعتگران عرصه تبرید است تا به صورت تدریجی قادر شوند چرخه تبرید با قطعات اصلی تبرید ایرانی بسازند.
به همین علت X300 قصد دارد با سرمایه گذاری بسیار عظیم شروع به تولید پیشرفته ترین قطعات تبرید در ایران کند. طبق چشم انداز 5 ساله، X300 اولین خطوط تولید کمپرسورهای تبرید X300 را ان شاء الله تا سال 1407 راه اندازی خواهد کرد. اولین خطوط شیرهای انبساطی ترموستاتیکی X300 برای اولین بار در آسیای غربی در ایران راه اندازی شدند و X300 تنها برند ایرانی است که با برندهای دنفوس دانمارک، آلکو چک و اسپورلن آمریکا رقابت می کند. 


​چیلرهای بیمارستانی و آزمایشگاهی

در چیلرهای بیمارستانی و آزمایشگاهی از استیل 316 برای رعایت موارد بهداشتی استفاده می شود. صدای کم فن ها و کمپرسورها و کارکرد مداوم آن ها از مواردی است که در طراحی این چیلرها مورد توجه قرار می گیرد. 

چیلرهای تهویه مطبوع

X300 توان تولید چیلرهای تهویه مطبوع از تناژ 5 تن تا  250 تن تبرید در انواع هواخنک و آب خنک را داراست.

چیلر لیزر

​X300 تنها برند ایرانی است که چیلرهای لیزر آن قادر به تامین آب با دو دمای متفاوت، با یک مخزن آب و یک پمپ هستند. متاسفانه در بازار ایران چیلرهای معمولی به نام چیلر لیزر فروخته می شوند و چون دمای آب خنک کننده سورس با هد لیزر باید متفاوت باشد، از عمر این تجهیزات گرانقیمت به شدت کاسته می شوند. در واقع چیلر لیزر دارای تامین آب گرم و سرد به صورت همزمان است. چیلرهای لیزر X300 با کنترلر PID توان کنترل دمای آب گرم را در لحظه دارد.

چیلر تولید نایلون

مانند چیلر لیزر X300، چیلرهای تولید تایلون X300 نیز همتای داخلی ندارند. این نوع از چیلرها باید قادر به دمیدن هوا با دمای خاص به دستگاه های تولید نایلون باشند تا نایلونی با کیفیت تولید شود.

چیلر صنعتی

​صنعت شما هرچه که باشد، با هر پیچیدگی، X300 آن را خنک می کند!
​​​​​​​چیلرهای صنعتی برخلاف چیلرهای تهویه مطبوع دارای پمپ آب و مخزن استیل 304 هستند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید